| Greetings from N.Y. | |
|
+11fab35 Sidonie lisa bbamiedesanimaux Babette Blondie Joy Brixie Gia bardotek zebulon51 Clarissa 15 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Clarissa Les novices
Nombre de messages : 24 Age : 37 Localisation : New York Date d'inscription : 10/10/2009
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Lun 12 Oct - 19:13 | |
| I DO consider his comment was nasty. Maybe in your country it isn't nasty. It's a matter of different cultures. If you attack the city I live in, get prepared for an answer. This girl Bardotek should apologize and instead of sending other to defend her. I was very pleased with this forum until now. | |
|
| |
Gia Et dieu créa la femme
Nombre de messages : 10830 Age : 34 Localisation : Hexagone Date d'inscription : 09/05/2008
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Lun 12 Oct - 19:24 | |
| I'm not sure if it's about "different cultures", or if it's 'cause your a bit touchy? Because I can tell you that Bardotek's comment (by the way, he's a boy and never send anyone instead of him!) wasn't nasty at all. Believe me. In our country, YOUR post wasn't very nice. Not the other one. Maybe you're right:"It's a matter of different cultures". But it's okay... Let's forget about it. - Citation :
- I was very pleased with this forum until now
Well, I'm deeply sorry about that. I hope you will enjoy this forum nevertheless. | |
|
| |
Clarissa Les novices
Nombre de messages : 24 Age : 37 Localisation : New York Date d'inscription : 10/10/2009
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Lun 12 Oct - 19:35 | |
| OK, it's in the past now. | |
|
| |
InitialBBerwan Futures vedettes
Nombre de messages : 213 Age : 33 Localisation : béthune (62) Date d'inscription : 18/07/2009
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Lun 12 Oct - 20:51 | |
| Welcome :) lol dsl mon anglais est nul, je ne sais dire que çà xd | |
|
| |
Clarissa Les novices
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Lun 12 Oct - 20:55 | |
| | |
|
| |
bardotek Viva Maria
Nombre de messages : 3071 Age : 40 Localisation : Pologne Date d'inscription : 02/11/2008
| |
| |
bardotek Viva Maria
Nombre de messages : 3071 Age : 40 Localisation : Pologne Date d'inscription : 02/11/2008
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mar 13 Oct - 11:42 | |
| - Clarissa a écrit:
- I DO consider his comment was nasty. Maybe in your country it isn't nasty. It's a matter of different cultures. If you attack the city I live in, get prepared for an answer. This girl Bardotek should apologize and instead of sending other to defend her. I was very pleased with this forum until now.
Why are you writing about me as a guy first ("his" comment) and then as a female ("this girl")? Have you got a golden fish's memory or what? I don't attack the city you live in, I just answered to your post about that Brigitte dislikes New York. You said you didn't read Her "Memories", but I had this luck and did and I just wanted to inform you why B.B. actually doesn't like it at all. It's you who starts this topic, so get a life. I won't apologize, because I have no reason to do this. And I don't need anybody to defend me, believe me! To Gia: thanks, it was nice of you, you really impressed me! You acted like a real friend! | |
|
| |
felix En effeuillant la marguerite
Nombre de messages : 460 Age : 63 Localisation : paris Date d'inscription : 01/10/2009
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mar 13 Oct - 12:35 | |
| wellcome clarissa | |
|
| |
bardotek Viva Maria
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mar 13 Oct - 13:30 | |
| - Clarissa a écrit:
- I don't know anybody who knows where it is.
Yes, I'm pretty sure about this... It's known that your (Americans) education level is very low. I just READ about it. But YOU just admitted that's the FACT! | |
|
| |
Nombre de messages : 10830 Age : 34 Localisation : Hexagone Date d'inscription : 09/05/2008
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mar 13 Oct - 22:14 | |
| Damn! This is it! Bardotek gone bad! Please, you guys, stop it!!! This is not cool! I know that you're all crazy about your countries, but don't denigrate other people. Your wrong! Bardotek: I understand that you wanted to tell her what you thought about her post, but she said it was past! It was very kind from her. Poland is awesome, and USA rocks! Okay? (and Vive la France! ) So it's over.Now please, let's talk about the most beautiful girl in this damn world. | |
|
| |
Brixie Et dieu créa la femme
Nombre de messages : 13537 Age : 47 Localisation : France Date d'inscription : 07/02/2009
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 7:41 | |
| | |
|
| |
bardotek Viva Maria
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 10:15 | |
| OK, fine, let's make love... | |
|
| |
vadim Cette sacrée gamine
Nombre de messages : 888 Age : 56 Localisation : sud-ouest Date d'inscription : 09/10/2007
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 16:18 | |
| les américains...faut rien dire sur la bannière étoilée, je le sais j'ai de la famille à Houston... et ils sauvent le monde dans tous leurs films, il y a même un film avec des cochons d'inde (américains) qui sauvent le monde....mais je les aime bien, tous comme les polonais : Bardotek est un gars super gentil et sensible que je regrette n'avoir pas vu à Paris (mention spéciale aux parisiennes du forum qui n'ont pas trouvé 5 mn pour nous rencontrer alors qu'avec Sidonie on a traversé la France pour cette expo et pour voir les membres du forum : je sais je rabâche ) Restez cool ou bien vous finirez vieux râleur comme moi Welcome again for "sex & the city" | |
|
| |
bardotek Viva Maria
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 18:26 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 19:56 | |
| - vadim a écrit:
(mention spéciale aux parisiennes du forum qui n'ont pas trouvé 5 mn pour nous rencontrer alors qu'avec Sidonie on a traversé la France pour cette expo et pour voir les membres du forum : je sais je rabâche )
<--- C'est de ton âge! Je ne sais pas de qui tu parles, mais si c'est de moi, je peux te dier que je ne suis pas parisienne! J'habite à plus d'une heure de transport en commun: metro-bus-train! (Je rabache aussi!) Forcement, en voiture c'est moins long: une demi-heure/ un quart d'heure. Mais le taxi coute la peau des fesses. Je suis ravie que toi et Sido ayez pu vous liberer le même jour, mais ce n'etait tout simplement pas possible pour tout le monde!!! Lisa, quant à elle, ne passe pas ses apres midi à flaner dans la capitale, elle est aussi en cours! | |
|
| |
bardotek Viva Maria
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 19:59 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 20:04 | |
| What? why did you said that 'tek? I think you did not understand what I wrote...Or maybe, I did not understand what you just wrote... I don't know... | |
|
| |
Brixie Et dieu créa la femme
Nombre de messages : 13537 Age : 47 Localisation : France Date d'inscription : 07/02/2009
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 20:05 | |
| Oh Vadim nous charrie assez avec nos âges en disant régulièrement qu'on est trop jeune ou plus assez donc je dis BRAVO GIA et LOL ;) | |
|
| |
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 20:12 | |
| Ih ih ih! Merci Ingrid ^^ - Spoiler:
!Girl power!
| |
|
| |
bardotek Viva Maria
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 20:22 | |
| - Gia a écrit:
- Ih ih ih! Merci Ingrid ^^
- Spoiler:
!Girl power!
https://www.youtube.com/watch?v=M3wgaWAHo2Q&feature=fvst | |
|
| |
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 20:36 | |
| J'aurais preferé une interview de Simone de Beauvoir, par exemple, pour ce qui est du feminisme! Mais bon, va pour les Spice Girls!^^ | |
|
| |
bardotek Viva Maria
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Mer 14 Oct - 20:38 | |
| - Gia a écrit:
- J'aurais preferé une interview de Simone de Beauvoir, par exemple, pour ce qui est du feminisme! Mais bon, va pour les Spice Girls!^^
Bon, d'accord, nous allons voir | |
|
| |
vadim Cette sacrée gamine
Nombre de messages : 888 Age : 56 Localisation : sud-ouest Date d'inscription : 09/10/2007
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Jeu 15 Oct - 8:59 | |
| never mind Bardotek laisse les causer toutes les vieilles du forum Ce sont des cancanneuses (je doute que ton traducteur déchiffre ce dernier mot, mais tant pis ) Bon j'arrête d'obstruer le fil de notre américaine.... derechef ! | |
|
| |
bardotek Viva Maria
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Jeu 15 Oct - 9:45 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. Jeu 15 Oct - 18:00 | |
| Ton traducteur ne peut pas traduire l'argot francais de 1854! (date de naissance de Vadim!) | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Greetings from N.Y. | |
| |
|
| |
| Greetings from N.Y. | |
|